Articole

Psihologia reclamei

 

Psihologia reclamei

 

Reclama in general are drept scop cresterea vanzarilor produselor societatii. Candva, acest lucru se facea cu un soi de bun simt, dar in present, in contextul unei planete suprasolicitate numeric si cu rezerve vitale finite, totul a devenit o jungla de nedescris din punct de vedere consumist si nu numai. Aproape tot ce ne inconjoara este guvernat de non-valori (stiu , carcotasii se vor repezi sa ma acuze ca emit judecati de valoare), exemple nu trebuie sa mai aduc in discutie pentru ca ele sunt de domeniul evidentei; pe scurt, ne uitam laTV si ne mintim in fiecare zi incercand sa copiem acele “modele” de succes, dar nu vedem realitatea din spatele scenariului de rahat
Alergam fara tinta intr-o viata care s-ar putea termina brusc. Vanam “promotii” ,desi inaintea lansarii lor “inteleptii” marketing-ului se ocupa serios sa umfle preturile in mod voit  astfel incat in momentul punerii lor pe piata, produsele au preturi mult mai mici, iar omul de rand ramane cu impresia ca a facut mare afacere (vezi Black Friday). Mergem in vacante cu speranta ca acolo vom avea cine stie ce insight- uri clarificatoare care ne vor rezolva ulterior problemele de tot felul . “Rupem” cluburile in doua in speranta gasirii perechii perfecte. Si uite asa, pe nesimtite ,viata trece si trece si intr-o zi ne trezim ca nimic nu ne mai satisface. Pe ultimul loc ramane sufletul care nu-si mai gaseste locul printe promotii, vacante si emisiuni TV cu IQ de miriapod, gandite special cu singurul scop de a spala creierul .

 

     P.S. “ Mergem cu viteza legala, ducem copiii la scoala/ avem ceata pe ochi si mintea goala”

 

     Lyrics: Parazitii

 

JOIN OUR MAILING LIST

CONTACT

Pitesti Arges Romania
Tel: 0749. 889. 635
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Tag

Scroll to Top